Доставка та оплата

Загальна інформація про доставку - ми відправляємо замовлення «Новою поштою» до відділення, знайти найближче до вас можна тут, або кур'єром за вказаною адресою, детальну інформацію про доставку кур'єром «Нової пошти» ви знайдете тут.

Терміни доставки - замовлення відправляються зі складу у Львові з понеділка по суботу включно, в той же день, якщо замовлення оформлене до 15-00 (у суботу до 12-00), та наступнього робочого дня якщо замовлення оформлене після 15-00. Якщо відправка товару затримується, ми з вами обов'язково зв'яжемося і узгодимо дату відправки. Терміни доставки посилок «Нової поштою» 1-2 дня. Після оформлення відправки на вказаний в замовленні номер телефону та email прийде повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна) і орієнтовною датою доставки, на сайті «Нової пошти».

Вартість доставки - замовлення на суму від 350 грн, доставляються безкоштовно. Доставку замовлень на меншу суму оплачує покупець згідно з тарифами «Нової пошти».

Оплата - оплата замовлень можлива двома способами:

  • «Післяплатою» (Накладений платіж) у відділенні «Нової Пошти» при отриманні замовлення. Комісію за зворотню відправку грошей (20 грн + 2% від суми замовлення) сплачує покупець. Для приклада при замовленні на 450 грн, комісія становитиме 29 грн (20 грн + 9 грн(450*0,02).
  • Переказ на банківську карту. Без комісії. Виберіть даний метод оплати при оформленні замовлення реквізити карти вам повідомить менеджер після підтвердження замовлення.

Гарантії

Всі відносини між магазином і покупцями відбуваються в чіткій відповідності до закону України «Про захист прав споживачів» та постановам Верховної Ради України що відносяться до цього закону.

Відповідно до Закону України про захист прав споживачів та Постанові Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3; перелік товарів), парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню або обміну.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у відділенні «Нової пошти» або в присутності кур'єра (в разі замовлення доставки до дверей), якщо Вам не подобається зовнішній вигляд продукції або парфумерія не відповідає параметрам замовлення (відрізняється обсяг або найменування), не розкриваючи упаковку залишайте замовлення у відділенні «Нової пошти» або повертайте кур'єру, і зв'яжіться з нами ми обов'язково його замінимо. Претензії по зовнішньому вигляду приймаються тільки в момент доставки.